2 Aydır süt diyetindeyim ve diyete başladıktan sonra baya rahatlamıştı kızım ta ki rota aşısı olana kadar yumurta ve tavuk yediğimde de tepki vermeye başladı(ishal) ve yüzde isilik gibi sivilceler onları da kestim ama yine yüzde minik sivilceler çıkıyor.Çoklu besine mi dönüştürdü anlamadım her ay 1 kilo alan bebeğim bu ay 3 haftada 500 gram anca aldı,akşamları uykuya geçmek işkence çığlık kıyamet.Ve ben bunların çoğunu aşıya bağlıyorum 😢