Aselerva27 Kızlar ben adet olmadan bir hafta önce aşırı sinirli, gergin, depresyona girmiş gibi oluyorum neden acaba sizde de öyle oluyr mu bu nasıl geçer herkese bagıryrm çagırym çok sinirli oluyrm bu durumdan çok rahatsız oluyrm
gencmom_ Aselerva27 kan tahlili yaptırın benim kanım yok kıyamet kopuyor deli oluyorum kafam da kuruyorum Çoğu şeyi
Duygusaljelibon_ Aselerva27 evet ya dün eşimi baya tersledim oda sordu zaten kaç gün var adet olmana diye mdkdkd şuan üzgünüm keşke terso yapmasaydım
balkanlardangelensogukhava Muz yiyin adet olmanıza 3 gün kala başlayın.. Her gün 1 tane seviyorsanız 2 tane de olur. Adet dönemi boyunca yemeye devam edin epey faydası oluyor gerginliğe
Aselerva27 gencmom_ kan degerim düşük çıkar ne yersem yiyeyim ondan mı acaba çok kötü acaba psikolojim mi bozuk diym kafayı yiyorum niye böyleyim diye
balkanlardangelensogukhava Aselerva27 o zaman magnezyum potasyum takviyesi kullanmanızı tavsiye ederim
AvMsl Bende böyleyim bi hafta öncesi bazen adet döneminin ilk günleride oluyor psikopat gibi oluyorum sonrasında geçince farkediyorum aşırı sinirimi ama o an çok normal geliyor
Aselerva27 AvMsl ben kendimi kaybediyrm o derece sonra farkedincr ne yaptım ben diym tanıyamıym kendimi
AvMsl Bir psikolog bununla ilgili post yazmıştı .. ergenlik döneminizde ailenizle ciddi sorunlar yaşadığınız için bu böyle olabilir tarzında .. ve bu sinirlilik halini hafife almayın vs demişti .. ne iyi gelir hiç araştırdınız mı yada şunu yapıyorum hafif geçiyor diyen var mı