Ayaztos Bebegim daha 19 günlük. anne sütünun yetmedigi zamanlarda mama veriyorum. Cevremdekiler mama ictigi icin su vermem gerektiğini söylüyor. Sizce bu doğru mu?
Streslianne Bizim doktorumuz mamanın %60 ı zaten su o yüzden verme demişti ilk 6 ay vermeyin diyorlar
Uzayyy Mama içen bebeğe kesinlikle su veriliyor . Ağzını çalkalayacak kadar muhakkak vermeniz gerek . Anne sütünde aynı şey geçerli değil