Ekimannesi ben normal doğum yaptım. 40 gun boyunca kesintisiz kanamam oldu ve kırkıncı gun bitmişti. Bir hafta sonra yeniden oldu kanamam. 4 gundur devam ediyor hala bitmedi. Adet kanaması mış doktorum öyle söyledi. Bu doğum şeklinden ziyade bünye ile alakalı sanırım