banuecrinokan Merhabalar ben 38 +5 de sezeryanla doğum yaptım doğum yapmamın sebebi bebeğim gelişimi 3hafta geriden geliyordu. Kan akışında. Bozulna başlamıştı acil sezeryana alındım bebeğim 2kilo 40gr doğdu sizce bebeğim kilo alırım gelişirim bebeğim
lceLady banuecrinokan hiç merak etmeyin anne sütü ile hemen toparlanıyor bebekler. Benım son bebegimde zayıf dogdu maşallah hemen topladı şimdi ek gıda cok güzel yiyior. Sık sık emzirin hemen kg alıyorlar
Gumus25 banuecrinokan benimde 37 haftalık bebegim 2020 gram 45 cm doğdu hiç merak etmeyin büyüyecek bende çok korkmuştum. Şimdi bebegim 5 aylık 65 cm 7140 gram oldu bile 😊 bizde de aynı sıkıntı vardı kan akışında bozukluk sebebiyle erken aldı doktorum dışarıda siz daha iyi bakarsınız demişti gerçekten de öyle oldu 🙏😊
Femme1 banuecrinokan ayy hıç korkma ben ne çok korkmuştum oğlum 35+4 de doğdu 2700 kg Şuan 6 aylık kontrolünde 9200 çıktı Boşuna strese gırdım hemen topluyor
Atlasligunler banuecrinokan gelişir tabi ki canım hic korkma endişelenme. 600 gram doğan bebekler kocaman tombik çocuk oluyorlar seninkinin kilosu zaten az değil.