Ngovercin Sütünüzün neden yetmediğini düşünüyorsunuz? Zaman zaman benim de öyle korkularım oldu. Eyvah işte şimdi azaldı diyip karalar bağladığım o kadar oldu ki :) elini emdi, aç mı acaba dedim. Sonra baktım aslında gelişiminde önemli rol oynuyormuş emmesi, elini keşfediyormuş. Kilo alımına bakmak lazım ya da bezine bakın. Benimkinin çişinden anlıyorum yettiğini, bazen baya ağır oluyor :) ama illa vercem diyorsanız isterseniz midesi ve bağırsakları daha gelişmemiş olduğu için kendi yaptığınız meyve pürelerinden verin. 6 aylık olsa verin derim. Ben hiç emmemişim ve hep hazır mamalardan, kavanoz pürelerden tüketmişim. O nedenle çok da kötü gözle bakmıyorum o tür mamalara. Herkesin kendi tercihi. Kimi uğraşır kendisi yapar, kimi de satın alır. Annelik bunlarla ölçülmez zaten.