Merhaba,
Daha önce de başlık açmıştım.Oğlum çok iştahsız.Memeye düşkün .
Şuan 16 aylık.Geçen ay kontrole götürdüğümde kilo 8350 gr, boy ise 78.5 cm çıktı.
Normal mama ve raporlu mama asla kabul etmiyor çok uğraştım.1 yaşa kadar ekran açmadım fakat belki yer diye yemek esnasında müzik açıyorum hatta şuan kısa kısa çocuk şarkısı kliplerini izletiyorum.Çok yavaş yiyor ,ağzını kitliyor ya da ağzında tutuyor.Bazense normalden iyi yiyor ama genelde iştahsız.
Çok da hareketli bir bebek.Çocuk gastroya da götürdüm memeden kes demişti ama bana mantıksız geldi o dönem kesmedim.Şuan diş dönemi resmen 2 kaşık çorbayla duruyor ve anne sütü.
Ne yapmalı çok üzülüyorum bu duruma.