Atlasligunler Kızlar kimler hangi telefonu kullanıyor güncel fiyatı nedir? Memnun musunuz? Ben başlıyorum redmi not 12 9000 tl Memnun değilim berbat 🤣
Forumunsultaniasude Atlasligunler İdare eder çok beğenmedim ama artık almış bulundum ☺ abimin iphonesi var ve sürekli bana fakir muamelesi yapıyor ne zaman telefonumu görse şu oyuncağı al şurdan diyor 😃
rivrivyapma Atlasligunler ıphone 13 günceli 37 bin ben çok memnunum 1.5 senedir taş gibi ne donma ne ne yavaşlama sadece bataryası hızlı gidiyo ama ben çok memnunum kamerası falan da çok iyi çekiyor oğlumun küçüklüğünü çok güzel resimler çektim sayesinde
iyikiianneyim Atlasligunler oppo realme 6 pro kullanıyorum 3 sene önce almıştım 4000 tlydi şu an 10000 TL’nin altında yok sanırım. Memnunum aslında 3 sene oldu kullanalı hala yavaşlama falan yok ilk alındığı gün gibi
durukusunannesi_ Atlasligunler ıphone 11 fiyatını bilmiyorum ama alacaksanız ıphone alın. Çok memnunum ben herkeste memnun
biryenikisi Atlasligunler önceki telefonum Huawei idi ondan acayip memnundum. Çok pişman oldum gene o markadan almadığıma