Dün 37.5 ti ateşi düşürücü verdim gözleri kırmızı burnu akmaya başladı benden geçti benim çok fena burnum akıyor ve silmekten kremlemekten kıpkırmızı emziriyorum ilaçta alamıyorum antibiyotiğimde dün bitti asm götürdüm antibiyotik yazdı 38-39 ateşi olursa ver dedi kızlar bir türlü toparlanamadık 1 aydır kızım zatüreydi rsvydi oğluma geçti ondan bana siz olsanız göz damlası antibiyotik bugün ateşlenirse mi başlarsanız yoksa direk mi daha ayın başında kullandık antibiyotik 😞