Arkadaşlar merhaba az önce oğlum durup dururken ayağının üzerine basamamaya başladı hemeen doktora götürdük filmlerinde kırık çıkık bişiy yok kan tahlili istediler sonuçları bekliyoruz 18 ayında gayet güzel koşup oynuyordu bir iki saattir basamıyor sol ayağına acaba başına böyle birşey gelen varmı acayip endişeliyiz şuanda düşme çarpma tranva yaratacak birşeyde olmadı üstelik