Elistos1 Kızlar sizde de oluyo mu özellikle sırt üstü yattığım zaman kalktığımda eğilemiyorum inanılmaz bir ağrı tutulma oluyo bebeği bile yatağından zor taşıyorum bu normal mi acaba ?
denizinanasi Elistos1 evet benimde böyle oluyor bazen dogrulamiycam sanıyorum doğum yapalı 3 ay oldu inşallah geçer.
einci Evet bende öyleyim, belim tahta gibi oluyo sanki, mr çekildim bir şey çıkmadı, fizik tedaviyle düzelir dediler. Birçok sezeryan olandan duyuyorum bel ağrısını
smyye-16 Evet benimde oluyo öyle özellikle sırt üstü yattığım zaman kalkınca sanki belime bıçak saplıyorlar ayrıca sırt üstü yattığım zaman kalktığımda dikişlerimde sızlıyo
tunaburcu Ağrı değil ama uzun süre eğildiğimde, kalkarken paslanmış bi kapıyı zorlar gibi doğruluyorum doğrulmam çok uzun sürüyor 🤦🏻♀️