eso44 canım benim oğlum 4 kilo doğdu. 2 ay boyunca toplamda 2300 aldı. Sonra 3 aylık kontrolde hiç kilo almadığını gördük. Doktor emzirmeye devam etti gelişimi ve boyu iyi . 4 aylık kontrole gittiğimizde ise sadece 200 gram almıştı. Yani nerdeyse 2 ay boyunca toplamda 200 gram ancak almıştı. Sütüm de bir sıkıntı yok sütüm geliyor cisli bez sayısı da yeterli . Bebek de emiyor yani aktif bir şekilde. Dil bağı felan da yok aktif emmesini engelleyecek. Herhangi Bi enfeksiyon durumu felan da olmadı. Velhasıl kelam , en sonunda mecburen doktor günde iki kez mama dedi . İki kezde fazla vermeyelim dedi . Günde iki kez 150 cc mama veriyorum . Şuan 4 ay 25 günlük. En son sağlık ocağında tartildigimda 700 gram almıştı. Ama benim oğlan 3 buçuk aylıkken diş çıkardı. Ben belki diş çıkardığı için de kilo almamış olabilir diye düşündüm. Beni de çok emiyor gak dese emziririm yani.