umayim54 Bugün 45 günlük olduk smear testi yaptırmadım korktuğum için yaptırmayan anneler varmı aranızda
Mustininannesi06 umayim54 ben doğumdan 1 buçuk sene sonra yaptrdım her doğum yapan kadının 3 senede bir yaptrması gerekiyormuş ben bilmiyordum o yüzden geç yaptrdim
Kubracigimm umayim54 ben normal doğum yaptım smear testi yaptı doktorum. Hissedilen bir şey değil ama önemli bir şey. Bence yaptırın 🙏
Elif0636 umayim54 normal doğum yaptım yaptırdım 2 kez bakıldı yani korkulacak birsey yok dayanılmaz bir ağrı olmuyor korkmayın
ElifDefne3535 umayim54 bana da doktorum yapalım dedi ama ben yaptırmadım daha önce yaptırmıştım acılı birşey olmuyor
Minikkelebekkk gencmom_ çok geçmiş olsun. Belirtiniz varmiydi acaba bende dün verdim testi kahverengi akıntım var sürekli. Siz ne sebeple yaptirmistiniz
littleflower İki sezaryen yaptım ikisinde de istemediler. Biri pinpirikli hatta doktorlarimin. İşin kötüsü benim annem ebe ve 10 dan fazla kadın dogumcu direk yakinimiz niye hiç dememişler bana😅
Bet2506 İlk kez duydum Doğumdan önce zaten yaptırmıstım Yılda 1 kez bakılıyor diye biliyorum Özellikle Doğumdan sonra neden bakılsın ki
Dilekkkk19 umayim54 bence yaptırın erken teshis herzaman iyidir öyle korkulacak biseyde degil 2 kere yaptirdim 1 dogum yaptim