Canım gündüz her bebeğin uyumaso gerek doktorlar 30 dk uykuya felaket uykusu diyor lütfen uyku rutini oluştur uyanık kaldığı süreyi hesapla mesela beş aylık bir bebek 2 saat uyanık uyanık kalması gerek sabah uykusu 2 saat olmak zorunda yok benim bebeğim uykuyu sevmiyor falan bunlar doğru sözler değil cünkü gündüz uyumadıkları ve yorgun oldukları için çok yoruluyorlar uyanık kaldıkları süre de kendileri huysuz ve mutsuz oluyorlar zaman geçmiyordu kızım sürekli kızıyordu sıkılıyordu sonra rutin oluşturmaya karar verdim dişleri çıkıyor şimdi…..
Ben de bir karar verdim dedim ki şimdilik ayakta sallayacağım diş geçsin devam edeceğim. Şimdi yatırdım onu 30 dk sonra uyandı gözleri açık dedim hayır uyuyacaksın aldım salladım 2 saat de uyumasını sağladım. Uykuya geri döndürdüm.
Zor oldu ama ne olursa olsun iki saat uyudu ayağımda uyudu(ne kadar doğru tartışılır)
Sonra diğer uykularını da aynı şekilde 1,5 saat şeklinde uyudu. Bu yaptığım 3.gün bebeğim huysuz bebek olmaktan çıktı resmen oyun oynamaya gülmeye başladı. Geceleri 2 saatte bir uyanıyor ama dişi yüzünden diş bitince uyku eğitimi vereceğim.
Bunu niye anlattım cünkü bebeğimi asla oyalamıyordum hep ağlıyordu alerjikti zaten ama gündüz uykusu candır 45 dk asla yetmez 45 dk uyku ana uyku değil.
Lütfen araştır hiçbir anne depresyona girmesin bebeğiyle sağlıklı vakit geçirsin.
Lütfen yanliş anlama uzun yazdım kusura bakma