selinayss merhaba arkadaşlar bebek çamaşır deterjanı olarak ne kullanıyorsunuz acaba ben siveno kullanıyorum fakat leke çıkarma konusunda hiç memnun değilim
Girl_baby selinayss duru granül sabun kullanıyorum leke çıkarıcı hiç kullanmadım gerek kalmadı çünkü miss gibi yapıyor
yumurtam selinayss ben de siveno kullanıyorum, kurumuş lekelerde haklısınız ancak leke yeniyken ilk sivenonun biberon temizleyicisi ile çitileyip makinaya atınca sorun kalmıyor 😊
MeteNaz selinayss incia’yı deneyin. Sivenodan daha iyi bence ve çok hafif hoş bir kokusu da var içeriği temiz 🥰 ve kesinlikle uninin leke çıkarıcı spreyi çok iyi. Deterjan kalmasın istiyorsanız mesela 3 durulama yerine 4 durulama yapın.
hamis8 Girl_baby ben de aynı şekilde. Ayrıca leke çıkarıcı kullanmama gerek kalmadı hiç. Bezi taşırıp zıbını kirlendiğinde elimde yıkıyorum soğuk suda bile çok güzel temizliyo
selinayss Teşekkürler,🙏 annem de granül sabun almamı önermişti ama kalıntı konusunda tereddüt ettiğimden denemedim, incia da bakacağım 🙏
Durukizinannesii İncia içerik konusunda en temizi. Ben uni baby kullanıyorum deterjan olarak. Kokusuz sarı kapak olanından. Green clean leke çıkarıcı.
Mervecnr Uni baby 10/10 . Kaka bulaştıysa üzerine döküp ıslatın bekleyin sonra makineye atın hiçbişe kalmıyo. Hatta sararmış reflü yatağını yıkadım bembeyaz oldu ben çok memnunum ekstra leke çıkarıcı neden arıyolar anlamıyorum. Sarı kapaklısı yenidoğan mavi kapaklısı 6/12 olan için.