biric Aya girmemizle birlikte 2 haftadır gündüz uykusunu sıfırladı resmen, çok yorulduğunda 15 dk en fazla yarım saat uyuyor sonrası yok gün içinde parça parça en fazla 1 saat uyuyor. Çok uykusu oluyor gözlerini kaşıyor esniyor ama uyutmaya çalışınca ağlıyor. (Bir haftadır uyumuyor diye dışarı da çıkarıyorum temiz hava alsın yorulsun diye ama hiçbir işe yaramadı)Bu durum normal mi yaşayan var mı acaba? Uyku gerilemesi gibi ama oda 4. Ayda oluyor diyorlar, şimdi böyleyse 4. Ayda da gece uykumuz biter herhalde…