Güzel anneler bisey danışmak istiyorum bebegim 9 ayına girecek gecenlerde maması bitmişti almayi unuttuk kapalı süt verdim bebegime bide sadece geceleri veriyorum cok uyandığı icin 2 gun öle geçti sonrasın da mamayi da aldık esim markette satılan acik süt te aldı mamayi sevmiyor ama inek sütünü içiyor sizce veremeye devam edeyim mi hani 1 yaşından önce pek tavsiye edilmiyor ya duyduguma göre soracak kimsem yok sizden fikir almak istedim simdiden Allah razı olsun