Kızlar internette okuduğuma göre sağılan süt 22 derece de 6-8 saat durur yazıyor. Mesela bebeğim sağdığım sütü 2 saat sonra yarısını içti. Kalanını tekrar verebilir miyim yoksa dökmem mi gerekir 🤷🏻♀️ Bir de oda sıcaklığında ki sütü ısıtmaya gerek var mı