fatmabektas eşinizinkine de bakın , büyük bir ilçede yaşıyorsanız ramdan bilgi alablirsiniz randevuları yakın zamana verebiliyorlar mı yoksa daha ileri bir tarihe mi veriyorsunuz diye. Çünkü ekstra vakit kaybı oluyor . Örneğin çalıştığım ramda 1 ay sonraya randevu veriyoruz , e bir de raporun onaylanması derken 1.5 aya yakın zaman geçiyor. Heyetten geçtiyseniz, evrağın e devletinize yüklenmesi kaldıysa 1-2 hafta sürebilir sisteminize düşmesi .