Asya-06 Merhabalar, biz de kızımı Erdal hocaya götürüyoruz fakat bir kere hocaya ulaşmaya çalıştım çağrı merkezinden bağlayacaklarını söylediler. Denk gelemedi, sonrasında acil bir durum olduğu için hocanın numarasını istedim ancak paylaşamayacaklarını söylediler sırf bu yüzden başka doktora acil gitmek durumunda kaldık. Siz hocanın kendisinden mi istediniz iletişim numarasını o şekilde mi veriyor diye merak ettim