anonim99 CafeChocolat ajajsjsjdj ay bendee 😂😂 kız hep misafir kalıntısı 😂 dünde misafir gelecekti son saatlerde vazgeçtiler 1 kilo pasta evde kaldı ben nasıl dayancaam şimdi 😂😂😂
Maco_44 CafeChocolat evet diyetisyende okudum integramda adını unuttum ama. Tok tutuyor akşam ayrıca çiğ bademde yiyebilirsiniz veya tarçınlı süt. Bunle hem ödem atıyo hem tok tutuyor
CafeChocolat Maco_44 gece bişey yemeye alışkın değilim ya midemi öldürür bunlar süt hiç içmem Selahattin dönmez diye bi diyetisyen var o derdi hep gece tarçınlı süt diye
Maco_44 CafeChocolat yaa geçmiş olsun çok🤧 Bi salgın va ya herkez hasta kimi sorsam hasta. Burda doğru düzgün yağmurda yağmıyo mikrop heryer
anonim99 Maco_44 bence iyi ornegim yerseniz nasıl olur yemezseniz nasıl olur örneği 😂 1 tane attım durun yaaa 😂😂
anonim99 CafeChocolat aynen öyle yaa aklım hala orda ama yemiyorum 😂😂😂 eşimi bekliyorum kahvaltı yapmayaaa belki bı Leslie yaparım gelene kadar bebem uyursa 😂😂😂😂
anonim99 CafeChocolat diğer ağır sporlar yapmaya dermanım yok valla bende onu seçtim ama sezeryan göbeğini geçireceğini düşünmüyorum pek sarkık sarkık. Belki ilerleyen günlerde
birkovabirbalik Çocuklarla spor diyet çok zor :( ama bir buçuk ayda diyetisyenle 10 kilo verdim. Leslie yapıyorum haftada iki gün.
florad Maco_44 ben fotoğraf olayını beceremedim ama bugün itibariyle başladım çünkü tartıya bir çıktım 63 sanarken 64,9 çıktım şimdi kahvaltımı yapıyorum küçük bir simit ve ufacık peynir bayağı azaltacağım yemeyi hadi bismillah 😄
Maco_44 florad hadi bakalım. Poryonlara dikkat et 5 den sonra @anonim99 gibi başlıyom diyip😂😂 döner kahvaltı yerine kurabiye yeme sakın🤣🤣
anonim99 Maco_44 bak bak bide laf sokuyo 😂😂😂 5 bana erken bacım daha çocuğu uyutup yemek bile yapamadim siz benim olmayın hadi bakalım 😂😂😂