Bebeğim erken doğduğu için kardiyolojiye fizik tedaviye nörolojiye göz muayenesine götürdüm muayene etmişlerdi 6 ay sonra yine gel demişlerdi not ettiğim kağıdı kaybettim şiödi 6 aylık olduk hangi bölümlere tekrar götürmem gerek hatırlayamıyorum napsam sizce