Doğumundan beri yapıyorum her sabah uyandığında bazen burun içinde sümük görürsem gece veya gün içinde de yapıyorum. Serum fizyolojik sıkıp çekiyorum veya sterimar sıkıyorum. Rahat nefes alsın rahat emsin diye. Hiç burun akıntımız olmadı daha 4 aylık ama ben sürekli temizliyorum