Bu v10’u aldığım günden beri lanet ediyorum sevemedim bir türlü 5-6 ay oldu alışamadım sevemiyorum sevmememin sebebi pirinç tanesi mercimek tanesi patlamış mısır kırıntıları çekirdek kabuklarını tek seferde çekmiyor bi 4-5 kere üstünden geçiyorum geçmeyi bırak bide karşı taraflara atıyor neyse öyle böyle idare ediyorum derken bu aralar düğmeye basarken kendi kendine duruyor tetikli düğme bu 10’larda ki basılı tutuyorsunuz biliyorsunuz zaten basılı tutarken birden duruyor tekrar parmağımı kaldırıp tekrar basıyorum ama illallah ettim şu öve öve bitiremedikleri makine böyle olmamalıydı bıktım nefret ettim ya neden böyle sorun olmuş olabilir birde garantiye göndersem cihazı yenisi ile değiştiricez gibi şeyler söylerlerse para mı iade edemezler mi ben istemiyorum bunu yaaa