mutluanne27 Kurutma makinası almayi düşünüyorum kullanan var mı yada hangi marka kullanıyorsunuz, memnun musunuz
Nur1734 mutluanne27 evet canım çok memnunum toz kir pislikleri görünce de iyi ki diyorsun o yönden iyi hem kiş ayında çamaşır kurutmasj çok uzun sürüyordu o bakımdan da iyi benim kullandığım Beko geçen yıl almıştım 1 sene olacak
Masal0203 mutluanne27 hoover kullanıyorum çok memnunum yakın çevremde bu markayı tercih etti onlarda çok memnun tavsiye ederim
Bebegim3535 mutluanne27 2 senedir hoover kullanıyorum. Çok memnunum simdiye kadar neden almamışim diyorum. Hiçbir esyam yipranmadi. Önemli olan camasiriniza uygun programi seçmek. Bebişin kıyafetlerini de hemencik kurutabiliyorum.
Ata-sMom58 Hover Ndeh 10 kg kullanıyoruz bi yılı geçti. Çok iyi kullanımı kolay tozu azalttı evdeki. O zaman en uygun fiyatlılardan biriydi ve çok fazla iyi yorum vardı. Ona güvenip aldık güveniniz boşa çıkmadı çok şükür
BabyBerry Evimde yer olmadığı için alamıyorum ama kayınvalidemde var dünyanın en mantıklı beyaz eşyası