Kızlar bebeğim dün 10 aylık oldu pazartesi den beri aşırı iştahsız 3 gün ateş oldu biraz ama aşırı yüksek değil ateş düşürücü verdim biraz ya yemiyor ya neler yapıyorum öncesinde yiyen çocuk bir ara yine böyle olmuştu diş çıkmıştı ama bir kaç lokma da olsa yiyordu şimfi kafasını çeviriyor ağzını kitliypr asla açmıyor tadına bile bakmıyor deliricem artık yapıyorum çeşit çeşit herşeyi yemiyor zayıfladı yani bildiğiniz eli devamlı ağzında ama