Herkese merhaba;bir süredir gece gündüz düşündüğüm bir konu;belki saçma gelecek okuyanlara çok düşündüğüm için fikir almak istedim.Oğlum 9 aylık ve oldukça da hareketli bir çocuk gelişimi de ayına göre normal.Ben bebeğimin benimle bağı yok gibi hissediyorum yani kucağıma aldığımda beni itiyor, ne bileyim sabah uyandığında yanıma almak istiyorum hemen kalkıp gitmek istiyor ağlıyor,bazen dizlerime oturtup konuşmak oynamak istiyorum o yere inmeye çalışıyor kendini atmaya çalışıyor.Bilmiyorum bir yerde yanlış mı yaptım da böyle oldu diye çok üzülüyorum :( Bir gün yanımda uyumuşluğu yok bazen öpmeme bile ağlıyor.İnanın geçen gün bu çocuk hiç mutlu değil diye hüngür hüngür ağladım :(