Papatya-eylul88 merhaba bizede doktorumuz sabah aksam cortair ve ventolin öğlen sadece ventolin kullanin dedi ama ikisini birlikte kullan dedi ventolini serumla karistir ver dedi ama ben biseyi anlamadim bu ilaclari ben ölçeklerine göre ayarlayip hepsinimi koyucam havanin icine acaba yoksa önce vertolini serumla karistirip icinemi eklicem cortairi acaba siz nasil kullandiniz acaba