Bende emzirerek uyutuyordum 18 aylıkken bıraktım yatmadan önce ılık süt veya muhallebili veya yulaf meyve verirdim, gece sık uyanmazdı zaten ama uyanınca da pışpışlıyordum çok çok ağlarsa ayakta salladım bir kaç kere de. Sonradan da yanına uzanıp uyutmaya alıştırdım, bu ağlama Faslı en fazla bir hafta sürer siz kararlı olun. Bide suyla bıraktıran var, ama bu sefer de su için uyanabilir ben tercih etmedim