Forumunsultaniasude 2023 zordu yahu.
6 Şubat depreminden sonra orada olup depremi yaşamasamda hasta oldum. Antidepresan kullanmaya başladım. Sonra mucizevi bir şekilde hayalimi gerçekleştirdim prefabrik ev yaptırdım. Kendimi toparladım ve şimdi aynadaki kadınla bir savaştayım. Kendimi keşfettiğim bir sürecin üstüne ne istediğimi anlamaya çalışıyorum. Annelik zaten maraton. Oğlum eşek kadar oldu fakat hala buradayım. 2024’e yalvarıyorum insanoğlunu salsın. Şöyle huzurlu bir yıl geçirelim. Sadece bizler değil tüm dünya. Din, dil, ırk farketmiyor. Afetler, savaşlar .. Çok yorulduk. Mutlu olmaya utanır olduk. 2024 hoşgelsin. Huzurlu, sağlıklı, korkusuz, sevgi dolu bir yıl olsun. Korkularımız 2023’ten bir adım öteye gidemesin. İnsanın insana zulmü bitsin. Şöyle sevinelim, komşumuza selam vermenin, gülümsemenin önemini hatırlayalım. Kahkaha sesleri, okey taşı sesleri, müzik sesleri duyalım. Lütfen, nolur nolur nolurrrr 🙄🙄🙄