Selamun Aleyküm arkadaşlar 2 aylıkken kalça ultrasonunda sonucumuz sqğ 54 sol 56 çıkmıştı. Ebemiz ve doktorumuz sadece çift bez takmam gerektiğini söyledi. Dediklerini yaptım 1 ay boyunca sadece çift bez taktım ve bugün sonucumuz 61 ve 60 çıktı. Elhamdülillah düzeldi. Burda çok yorum okudum çift bez gereksiz diye. Boş yere canımı sıktım. Sizde öyje yapmayın diye olunlu hikayemi paylaşayım istedim💙