Ceydizen bende aynı durumdayım, oğlum 11 aylıkken mecburi memeden kestim yemek yemesi düzeldi beraber uyuyorduk yatağını ayırdım dakka başı uyanırdı saat başına razıyım derken 3-4 saat aralıksız uyumaya başlamıştı 1 yaş kontrolünde geniz eti var ondan uyumuyor demişti ilaç verdi her şey güzel gidiyor derken daha tam düzelemeden bir ay dolmadan tekrar bozuldu, şu an 14 aylık saat başı uyanmaya razıyım. Bazen 10 dk da bir kalktığı oluyor bazen 2 saat uyuduğu oluyor çok dengesiz zaten gece 11 den önce asla uyumaz uyutmak da minimum bir saat sürüyor kucağımda gezdirerek uyutuyorum bazen yatağında sallıyorum onun ruh hali hangisini isterse ona göre uyuyor resmen. Yarın doktor kontrolü var sorucam yine neden diye. Bazen calpol veriyorum dişden dolayı ağrısı oluyor doktoru ver rahat uyusun demişti ama o bile uyutmuyor çocuğu