Bebeğim haftaya 11 aylık olacak sabah kahvaltılar da problem yok genel olarak yiyor meyve de yer öğlen ve akşam öğünlerinde tarhana be yayla çorbası haricinde hiç bişey yediremiyor bir kaşık alıyor 2. Kaşıktan sonrası tükürüyor ya da ağzını asla açmıyor mama ile beslendik bu zamana kadar Şuan mamasını da azalttı bana yardım edin düzelir mi ya da nasıl alıştırabilirim doğduğu günden beri beslenmemiz sıkıntı reflüsü vardı kilo alımı yavaş ve ben artık yoruldum kafama takıyorum nerden vitamin alacak büyüyecek