seda_asan1 Kızlar doğudayız bu yaz bitiyo ben Eskişehir istiyorum çok, eşim pahalı şehir iş yogun zor deyip grçiştiriyo tecrübelrrinizi paylaşır mısınız? Kiralar nasıl, yaşam pahalı mı, çocuklar sakin düzgün bi yerde okula başlasın istiyorum
barlastimurunannesi seda_asan1 branşı ne bilmiyorum ama leş bir şehir 😂 biz geleli 2 sene olacak doğuya kaçmaya çalışıyoruz eşim polis memuru