morsevenanne9 üçüncü aydan bir iki hafta sonra gaz ve kaka konusunda düzelmeleri göreceksiniz; uyku konusunda ise ne olursa olsun rutinlerinizi bozmayın, 1.5-2 saat uyanıklıktan sonra yirmi dk bile olsa uyutmaya çalışın, akşam güzel bir banyo ve en geç 21.30 gibi yatırmaya çalışın, ara ara zorlanmalar olsa da biraz daha yolunda gidecektir🙏 kolik ve uykusuz bir bebek annesi olarak yazıyorum:)