oykusilan Ne kadar yüksekten düştü? Doktora götürsen bile iki seçenek sunacaklar ya tomografi(aşırı radyasyon tavsiye etmem) ya da gözlem yap diyecekler. Bizimki o kadar çok düştü ki alıştık korka korka doktora götürüp gözlem yapın diyip gönderdiler. En son gittiğimiz acil doktoru ilk 5-6 saatte çıkar bişi olursa dedi. Şiddetli fışkırır tarzda kusma uykusundan uyandıramama göz bebeklerinde anormallik. Biraz geçsin uyandırmaya çalışın mesela ve gözlerine birden ışık tutun göz bebekleri tepki veriyor mu diye. Hemen korkmayın biz 1.5 yaşına kadar ne kadar düştük bilseniz bi yerden sonra öğrenip alışıyorsun 😏 Keşke hiç zarar görmeseler ama yürümeye çalışırken bile düşmeleri kaçınılmaz. Boyundan yüksek değilse düştüğü yükseklik ve parke üzerine düştüyse bir de halı varsa bişi olacağını sanmam. İyi gözlem yapın geçmiş olsun 🌸