konubebek ben erkek arkadaşı kısmını kardeşi diye okumuşum kusura bakmayın 😊 benim kızın konuşmasını en çok açan şey kreşe gitmesi oldu uzun uzun cümleler kurup bir yetişkin gibi konuşmaya başladı evde biz ne kadar konuşsak da krestekinyas grubu 3-4 yaş olduğundan kendinden büyük akranlarindan öğrendi,aynı şekilde parka ciksrdim yazın bol bol orda öğrendi ,bilmediği kelimeleri bana gelip sordu anlayabileceği şekilde açıklayıp ben de cümle kurarak gösterdim ,benim kız 2 yaşına kadar herşeyi bilirdi ama cümlesi yoktu , 2 yaşından sonra da anca basit birkaç cümlesi vardı ne olduysa akran iletişimi değiştirdi