emine3444 Kızlar merhaba 6 aylık bebeğim var doğumdan sonra 4. Adetimi olacağım ama 4 5 gün oldu yok eşimin şüphesi de yok başına gelen var mı böyle gecikme düzensizlik lütfen cevap verin çok korkuyorum hamile kalmaktan
Atssssss000 emine3444 gayet normal duzensizlik 1 yila kadar. Bende dogum yapali 6 ay oldu daha yeni regl oldum😂ama şüpheniz varsa bir test yaptirin