Selam kızlar. Bebeğimin gece uykusuna geçisi çok zor oluyor genelde yarım saat emzirme 1 saat pış pış sallama derken anca daldırabiliyor. Daldıktan sonra yatağına koyuyorum ilk 30 dk hareketsiz sonra 5-10 dk da bir kafasını sağ sola çeviriyor ellerini kaldırıyor o kadar kıpırdanıyor ki kundağından çıkıyor. Bunları yaparken gözler hep kapalı uykusa sabah 3.5 4 e kadar böyle sevam ediyor. 4 te emziriyorum uykulu olmasına rağmen dalması 1 saat sürüyor tekrar yatağına koyuyorum yarım saat sonra yine başlıyor bu sefer neredeyse dk başı hareket ediyor. Problem ne çözemedim. Yenidoğan döneminden beri böyle 🤷🏻♀️