153s34 Hanimlaaar gunaydiiinn. Hani bebişler sabah uyandiginda bezleri dopdolu olur ya sanki 5 kilo gibi 😂 2-3 gundur farkediyorum bi avuc dolusu kadar yapiyor anca. Sizce neden olabilir? Yasayan var miii
Hiilyuss 153s34 uyuyorlar biz de 4 den 5 e geçerken aynı durumdaydık dolmuyordu bezler 30 gr almış o ay🥹 meme reddimiz vardı bizim ama gündüz de emmiyordu çiş de yapamıyordu tabi. Tartıda anlaşılır kontrolünde ❤️