Bebeğim 1 aylıkken kullanmaya başladım hala kullanıyorum çok ama çok işe yarayan bir şurup, damlası bizde hiç işe yaramadı, günde 2 defa 5 er ml veriyorum, şırınga da çok göründüğüne aldanmayın biberona sıkınca aslında 5 ml min azıcık olduğunu görürsünüz, saatli verin 1 gün kullanmayınca başa dönüyorsunuz gaz konusunda, birde damla ilaç içerikli ama bu şurup tamamen bitkisel zaten üzerinde ilaç değildir yazıyor,içiniz rahat kullanın.