selinsengz Bebeğim 17 aylık memeden kestim fakat çok ağlıyor, sürekli anlatıyorum ama ağlıyor özellikle geceleri çok ağlıyor uyumuyor.. Yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım? Konuşuyorum anlatıyorum ama tepki gösteriyor ağlıyor. Bu süreci nasıl atlattınız