dilekkaratasss Bebeğim 11 günlük geceleri uyurken ağlar gibi sesler çıkarıyor kedi miyavlaması gibi her seferinde kalkıp bakıyorum uyuyor uyanmıyor yani bunun sebebi ne olabilir yada normal midir yenidoğan bebekler için
greattobeamom dilekkaratasss paylaşımınızı görünce çok güldüm çünkü benim kızım da keçi gibi ses çıkarıyordu korkuyorduk bi şey mi var diye 😂 şu an 4,5 aylık ve sesler bitti insan ilk defa anne olunca her şeyden endişe edebiliyor 😊
ebruliada Çok normal. Doktora da sorduk siz gibi endişelenip. Neredeyse iki ay o sesler çıktı bizde de. Şimdi azalmaya başladı yavaş yavaş. 2 ay 20 günlüğüz.
Elifturcan Bebek dis dunyaya adette oluyor daha pronşları gelişme digi için öğle yapiyor korkmayın 3 Ynima kadar normal bu süreç uc ayından sonra uykusunda gülmeye başlıyor sonradan
dilekkaratasss Ay iki gecedir bi telaş yaptım ki ilk bebeğim her şeye panik yapıyorum :) teşekkür ederim 🙏🏻🌸🤍
dilekkaratasss greattobeamom ay hiç sormayın eşim sağolsun netten araştırıyor bende bakıyorum ama başkalarının yaşaması ve geçici olduğunu onlardan öğrenmek daha da rahatlatıyor ☺️