pixierochele Sezeryan kesiğimde 2 tane delik var sürekli kanıyor ve akıyor ne yapmalıyım lütfen yardım yaşayan varmı acabaa
YusufSareRabia Acilen doktora gitmelisiniz enfeksiyon kapmış orayı sürekli bastırarak içindeki sıvıyı çıkarıyorlar eğer yeni olduysanız sezeryanı biraz can acıtıyor ama yapılmazsa çok tehlikeli olabiliyor Allah korusun
pixierochele YusufSareRabia 3 ay oldu acırmı bi kere doktora gittim antibiyotik verdi kapandı fakat tekrar açıldı farklı yerden
YusufSareRabia pixierochele antibiyotik kullanılıyor birde dediğim gibi içerideki sıvıyı boşaltıyorlar 3 ay olduysa acımaz yeni olunca baya bir can yakıyor bende yaşadım çünkü çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah
Baharr_06 Aynı durumu yaşadım nolur hiç bekleme acil olur polikinlik olur hemen git enfeksiyon kaparsa daha da ilerler tedavin
pixierochele Huzurbebek evet gittim antibiyotik verdi yine inşallah bir daha açılmaz çok teşekkür ederim hepinize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
asafkbb Merhaba tekrardan aynı durumu yaşadınız mı ben de 3 ay oldum hala iltihap gelir düzeldi mi sizin yaranız