Semanur51 8 aylık bebeğim gece 4 de başlıyor ağlamaya iki aydır böyle hala Gazi var doğduğundan beri gaz sancısı çekiyoruz emmek istiyor gece başka türlü durduramiyorum ne yapmam lazım
motherisbackk Semanur51 6. Büyüme atağıymış bu da 8. Aya denk geliyormuş. Benimki de fena yatırayım 1 saatte 50 kere kalkar devamlı hareket etmek şstiyor birde ek gıda yemiyo asla
Fhan Semanur51 10 aylık olacağız hala geceleri aynı gündüzde uyumuyor gazdan gerçekten en fazla ne kadR sürüyor olabilir acaba
Elifturcan Şurada bende bekleyim benimde aynı sorun sürekli emmek istiyor vermeyince avazı çıktığı kadar bağırıyor bizim de gaz sorunumuz var 1 aydır bizde ogleyiz
Semanur51 heygorl gaz sancısı ya diş ağrısı nasıl olur bilmiyorum ama gazı çıkınca biraz susuyor sonra tekrar
Tuub- 8.5 aylık olduk 15 gündür gece 12den sonra başlar uyanmaları yaklaşık 3-4 e kadar saate 4-5 kere uyanır yatağına koyunca ağlar. Kolumda uyumak istiyor. 4. Ay uyku gerilemesini aratmadı. Umarım çabukcak geçer
Ahsenimveben Tuub- aynıyız 8 buçuk aylık bizde bir haftadır gece uykuları harap etti saat başı utanıp mizmiz edip uyuyir