mavisimbebek33 Arkadaşlar 4 ay 9 günlük çocuğum. Anne sütü ile besleniyor. 6.ayında ek gıdaya başlayacağım inşallah. Benim gibi olan var mı ? Şimdiden onun heyecanını yaşıyorum yani. Bu süreç nasıl ilerliyor. Yani nasıl başlanıyor,hangi öğünlerle neler veriliyor yada ne yapmalıyım mesela. Şimdiden araştırıyorum. Sizlere de sormak istedim.
Hayat76 5 aylik bebegim biz ufaktan tattirma başladık, 3 gün kuralı ile patates, havuç, kabak, avakodo, yogurt, peynir püre suyla aciyorum zeytin yağı kabız olmaması için.
mavisimbebek33 Hayat76 bazı bebekler alerjik olduğu için süt ve süt ürünlerini tuketemiyor bir süre mesela. Şimdiye kadar herhangi alerjik bir şeye rastlamadım. Ne zaman belli oluyo,arttırdıktan sonra mı