Kızlar ben makinemi koridora aldırdım mutfaktaydı oraya dolap yaptırdık.
Çamaşır makinesi için dolap yapılacak ama çok çok sonra o yüzden üstünde deterjan yumuşatıcı falan duruyor ve koridor olduğu için herkes görüyor hoşuma gitmiyor napsak evimde dolap olmadığı için koyamıyorum bir yere balkona koysam habire ordan almak zorunda kalıcam