Kızlar oğlum 5 buçuk aylık 2 gündür çok hasta grip bronşit başlangıcı ve diş hepsi üst üste geldi ve hiç bir şekilde beslenmiyor reddediyor, emmeyi reddediyor, mama veriyorum reddediyor ve açlıktan da uyuyamıyor hep ağlıyor karnı gurulduyor sürekli. Doktorada gittik antibiyotik ve buhar başlattı ama toparlayamıyor kendini ve çok yoruldum oğlum ağladıkça bende ağlıyorum. Sütüm emmediği için baya azaldı onada üzülüyorum. Ben çocuğumu nasıl besleyebilirim lütfen yardım edin 😔