İyi geceler anneler eminim şuan bir çoğunuz mışıl mışıl uyuyordur bir kısımda benimle Aynı durumdan muzdarip..
35 günlük bebeğime hem emdirip hemde mama desteği veriyorum. Son iki gündür bebeğim 1 saatte bir kalkıyor anlamıyorum. Bugünden örnek vereyim kızım sabah emzirdikten 1 saat sonra uyandı 60 ml mama verdim ama hala durmuyor anlıyorum ki doymamış kalktım bir 30 CC daha yaptım belki 10 CC içti veya içmedi uyuya kaldı. Yemekten sonra da aynı şekilde emzirdikten sonra mamayla destekledim 1 saat sonra yine uyandı. 10 buçuktan 12 buçuga kadar memedeydi sonrasında 120 ml mama içti ve asla uyumadı tekrar emzirmeye devam ettim. 1 buçuğa kadar uğraştım uzun uğraşlar sonucu uyuttum 2 buçukta tekrar uyandı. (Gazı yok çünkü gazını aldıktan sonra rahat uyuması için gaz damlası verdim, altı temizdi ve karnı da yoktu haliyle) neden böyle oldu son 2 gündür bunu yaşıyoruz. Sadece geceleri uyumadan önce 60 CC mama verirdim. Ama son iki gündür sabah öğlen akşam mamayla destekliyorum. Neden sütüm azaldı ben emzirmeye devam ediyorum ama bebek doymuyor biliyorum.