Merhaba anneler kızım 4 ay 21 günlük şu 2 gündür hayatım zehir oldu akşam çığlık çığlığa sanki canı acıyor dövüyorlarmış gibi bir ağlama krizi ama hiç bir şekilde susmuyor emzik istemiyor mama istemiyor kucak sakinleştirmiyor o ağlıyor ben ağlıyorum acaba sancı sorunu olabilir mi doktor bizim probiyotik ilacımızı kesmişti acaba kolik mi gazı mı var ne tür problemi olabilir yorumlarınızı bekliyorum